28.3.2010  Jel jsem vlakem do Valmezu "Valašské Meziříčí" za Rädkem a Milanem a byli to super kamoši hezky se
povidalo a také trochu škadlili :p. Moc děkuji za pozvaání a mám vás RÁD kluci. Sice ta cesta vlakem
motorákem z Ov.-Kunčic do Valmezu je hozná a nedalo se vydržet sedením a jel pomalu :o( a zpatky bylo horší
protože celou cestou sem trochu brečel bo kluci byli fakt suprovi a nechtělo jet domu.
7.6.2008  Jel jsem do Ostravy na sraz spolužáku, která organizovaly spolužačky takže celkem tam byli já+4 a bavili jsme necelých 2-3 hod., ale jinak mně nepoznali bo jsem hodně změnil a fotku nemohu ukazat bo nemám svolení od spolužáků.
12.5.2008  Jeli jsme odpoledne do Frýtku Místku vyzvednout Yorkšírského Teriera, které jsme tolik toužili po šteněti fenečku Tinu, ,která se narodila dne 12.3.2008 při najetí myší zobrazí se viz foto: a byla dost malíkatá jako dlaň, takže jsem čekali 2.měsíce, ale díky, že nám podržela od moji mamky kamarádka z dětství a má souseda který je chovatel psů. A prodali nám levně asi od moji mamky kamarádka nějak přemluvila souseda
zda by šlo slevnit o 1000,- Kč. A pak prodejce vše vysvětlil jak se máme o fenečku starat. Jinak je očkováná a očervená. Takže pí.Pav......kové DĚKUJEME. Tak jsem byl velice šťatsný aj mamka, jenže stále stýská bo prvnímu pejskovi Neroškovi co nám umřel dne 9.6.2007 věkem. Jinak už pomaličku vyrovnáváme ze ztrátou
psa Neroška.
15.-16.3.2008  Měl jsem sraz kluci honění.Tak ráno budíček 5:30.hod. měl jsem spánek jen 3 hodiny a zbytek jen zdřímnul v
v buse Student Agency.Dorazil jsem v Praze 13:00 hod. a jel metrem C  směr na Holešovickém nádráží a mám tam čekat na kluky michal696,Town-Of-Loxin+kamarád Jirka přijeli 14:30 hod..Pak jsme jeli metrem C směr
na  Černý most pak jsme vystupovali a jeli jsem bus linkový a směrem na restauraci Na Blatově a obědvali jsme
se až do 18:00 hod. a pak jeli jsme busem zpět na Černý most a jeli jsme metrem C směrem na I. P. Pavlova a
šli jsem rovnou do restaurace The Pub http://www.thepub.cz/praha cca 19:00 hod. a setkali jsme pár kamará- du ze xchatu byli tam SSprávce Grantik,ThinEsson,Skeptik,a další
a bavili do 22:30 pomaličku jsem rozešli já,michal696,Town-Of-Loxin+Jirka a jeli jsme metrem C na Muzeum,ale Town-Of-Loxin a Jirka nešli a jeli metrem rovnou na vlakovém nádraží a jeli domu do Brna a já a michal696 šli jsme do Valentina a potkali jsem Pepu a J.Q.+kluk a já jsem seděl v baru a čekal až bude 4:00 hod. bo michal696 šel do černé komurky.
 Takže já jsem se nudil a koukal na lidi dokonce jsem viděl Martina Hranáče, kamarádi ze xchatu a iboysu requiz a Mikeshe ze stránky
gayportalu snad byl on.Pak já a michal696 už 4:00 hod.,a šli jsme na metro C a jeli na Florenc busovém nádraží Studenty Agency a 5:15 hod. jeli jsme rovnou domu ale měli jsme zpoždění museli natankovat a nějaká ženská nastupovala u bezinky bo nestíhla na bus.A koněčně jsem mohl usnout a tak bus zastavil a vyměnili řidíče a jeli jsme do Brna cca 8:20 hod. rozloučil jsem michal696 a já zatím dokouřil cigo a nasedl jsem bus a jeli do Ostravy a měl zpoždění cca 10.minut jenže mi ujel bus do Havířova tak jsem čekal 15.minut než přijel a jel jsem domu po cestě jsem četl smsmku od Chat-Noira a odpověděl jsem byl to dlouhý smska a už jsem doma kolem 12:00 a pokecal mamkou co jsem prožíval v Praze.A dal to už nebudu psát....
 Jinak jsem nebyl spokojenej co navrhoval Town-Of-Loxin tak daleko na Blatov myslel jsem, že uvidím
Prahu. Příště budu raději jinam tentokrát z michalem696 nebo jiným průvodcem třeba Chat-noirem.Ale ze
srazem jsem byl spokojenej u Valentině ani nepíšu.
10.11.2007  Moje druhej sraz. Pořádně jsem nevyspal od 00:00 do 5:00.hod.,byl jsem dost nervozný bo rád byl by už v
Praze.Tak jsem vstanul brzo ráno v 5:00 hod. umyl,jedl a oblekl jsem a jel jsem z Hav. do Ov. a pak jsem sedl
na bus Studenty Agency a jelo z Ov-Br-Pra.A v Praze jsem čekal na kluci michal696 a Town-Of-Loxina pak

jsme šli do suprové restauraci Pět Peněz .
 Pak jsme šli na sraz v 19:00 hod. do restaurace The Pub a bylo nás 9 lidiček "ThinEsson,Qydo,Tomas04,já,
Town-Of-Loxin,
Jiri.Qvasimodo1,michal696 a 2 kluci neznám nicky."a končili jsme cca 1:30 hod. a šli jsme do
clubu  Valentino jenže bylo tam vstupné 150,- Kč bo jsme nem2li peníze,tak jsem šli kousek od Valentina do
clubu Termix až do 4:30 hod.aby stíhnul na metro a bus Studenty Agency jinak došel a jel jsem domu a hned
jsem spal,ale moc zničeně bo se špatně spalo v buse. Kéž bych u někoho přespal u kamoše.
 Fotky mám,jsou zde.
18.10.2007  Domluvil jsem z kamošem ze xchatu nickem petanek.von.troppau,že bych přijel na navštěvu na pokec abych byl
ve zvyku či potřebuju být v kolektivu,jak mi poradil Petr.Jinak jsem přinesl jabka na ochutnávku+dáreček pak
jsem nejvíce vykladal a Petr poslouchal a pak mi ukazal fotky co celou dobu cestoval bo Českém a Slovenském
státě i v cizině.Jinak je to fajn chlap Péťa to závidim. DĚKUJÍ PÉŤO.
1.9.2007  Jeden kamoš "staré nick hujerek65" nový nick petanek.von.troppau,který mně pozval na Vojenskou ukázku za
2.sv.války v Milostovicích kousek u Opavy.A je to super podívaná.Byli tam 5.lidi ze xchatu já,ušáček,WorLdAn-
gels,petanek.von.troppau+přítelem Jirkou.Jinak je to fajn.A pak nám pozval na kávu a já jsem poslouchal co
kluci vykladají a Péťa je pěknej ošahavac než děda Louda nejvíc drbal na ouška tomu klukovi ušáček Radim a
Petr mi odvezl na vlakovém nadráží a já jel domu vlakem cca 17:00.hod..
 Zde jsou fotky co jsem fotil z mobilu + stránky od Peti :

11.5.2007  Bylo skoro odpoledne a jel jsem do Brna na návštěvu mého kamoše přezdívkou michal696 "jako taťka" a šli
jsme si mrknout po obchodech pak jsme se vrátili zpět domu a čekali jsem na kamoše Davida nickem Town-Of-
Loxin a šli jsme do baru či cafe Mamut-Pub najedli jsme a pili pivo až do 23:00.hod. a pak jsme jeli busem do gay Podniku Richarda club až do rána cca 4:00 bo se mi chtělo jit domu spát tak jsme jeli taxikem a přespal
jsem u kamoše až 12:00 hod. jsem se vzbudil a ve 14:45 hod.  jede bus mi Studenty Agency a jel jsem rovnou
domu do Ovy pak z Ovy do Hav..A za třetí den jsem se oněmocněl chřipkou asi jsem se nakazil v Brně jak bylo
prašno a trvalo to dost dlouho než jsem se vylečil cca  14 dni, hrůza. Snad přiště vezmu masku aby zase
neoněmocněl "vtip".
17.3.2007  Moje první sraz. Byl jsem v Praze na srazu kluci honění v restauraci Ladronka a bylo jich 15 super lidiček
také super zábava.Hlavně jsem hledal dědu Loudu a kam poděl?Všude jsem hledal od stolu až po WC a nikde. Asi někde ztratil v Praze,snad potkám na Valentině a také nebyl,tak zůstal doma v kleci jak mi řekl michal696.

Zde jsou fotka ze srazu při najetí myší zobrazí se foto :